Indmeldelse

Kære forældre

Vi ved, at det kan være svært at vælge, når ens barn skal starte i skole eller skifte skole. På Bedsted Friskole vil vi gerne gøre jeres valg mere kvalificeret og måske lidt lettere.
Start gerne med at surfe lidt rundt på denne hjemmeside. Her vil du finde svar på rigtig mange spørgsmål. De spørgsmål, du ikke får besvaret, er du mere end velkommen til at få svar på ved at kontakte os.
Vi arrangerer også gerne en rundvisning på skolen, hvor lokaler og udendørsarealer vises frem. Besøget må gerne være i skoletiden, så du kan få et indtryk af kulturen på skolen.

Der er en 2-ugers gratis prøveperiode, hvor forældre og skole holder tæt kontakt med hinanden, så barnet sikres den bedste start på skolen. Dette gælder dog ikke for elever som starter i 0. årgang, da de jo har været på en række besøg på skolen i løbet af foråret. 0. klasses elever har dermed ikke en 2-ugers gratis prøveperiode og er indskrevet fra den dag, de starter på skolen.

Er du overbevist, så tøv ikke med at melde dit barn ind 😉

Desværre har vi i nogle tilfælde flere ansøgere end pladser, så venteliste kan forekomme.
Bemærk, at vi ikke indskriver elever i vores 9. årgang efter at skoleåret er startet.

Indskrivningsblanketten åbnes og udskrives ved at klikke til på billedet til højre.

Send indmeldelsen til:
Post : Bedsted Friskole, Syrenvej 3b, 6240 Løgumkloster
Eller mail den til: kontor@bedstedfriskole.dk

Indskrivningsgebyr pr. barn kr. 500 – penge kan overføres til vores konto reg.nr. 9827 konto nr. 0003572846

Vil du vide mere om friskolelivet?

Friskoleforeningen har lavet et særnummer af Friskolebladet, som henvender sig til nye forældre, der har valgt en friskole til deres børn.

Særnummer af Friskolebladet: Ny i friskolen >>>